Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

sam-and-nicSamanta i Nikola Čepmen odrasle su okružene šminkom. Njihova tetka je bila vrhunski šminker u Londonu i radila je sa klijentima kao što su Dejvid Bouvi i princeza Dajana. Njihova mama je takođe imala veze sa šminkanjem,  uvek je isprobavala najnovije trendove i bila je kreativna u svom izgledu. Kao mlade devojke, one su eksperimentisale jedna na drugoj, a Nik je naravno bila predmet za testiranje, pošto je Sem bila starija sestra. Kada je došlo vreme da izaberu svoje karijere, bilo je jasno da je njihov put bila umetnost šminkanja. Bile su talentovane, kreativne i spremne da prate stope svoje uspešne tetke. Ali, ono što je najvažnije – gajile su strast prema lepoti.

Pošto su dve godine pohađale školu za profesionalno šminkanje, Sem se preselila u London da radi za tezgom i počela je svoju karijeru kao slobodan umetnik. Imala je priliku da radi za MAC, Estee Lauder, Chanel i radila je sve – od nedelja mode do uredništva. Nik nije bila puno iza, pratila je sličnu stazu, ali na svoj način. Tokom vremena, obe su izgradile reputaciju u ovoj industriji kao cenjeni šminkeri.

2008., Sem je stavila svoj prvi video na vebsajt koji se zove YouTube. U to vreme je bila trudna i preselila se u svoj rodni grad Norič da odgaja svoje ćerke i da se usredsredi na novu karijeru majke. Kada ju je jedna prijateljica zamolila da je našminka tehnikom „smokey eye“, prvi Pixiwoo video je stvoren. U to vreme nije bilo promovisanja na YouTube, ali su odmah ljudi svuda počeli da nalaze  video snimke koje je postavljala Sem i da traže još. Sem i Nik su uskoro počele da sarađuju i Pixiwoo kanal je počeo da se razvija. Devojke su bile savršen tim i svaka je donosila nešto drugačije na sto. Sem bi koristila svoje znanje da stvara izglede za piste, a Nik bi se zabavljala fokusirajući se na najnoviji izgled slavnih ličnosti. Bile su u stanju da započnu novu platformu umetnosti šminkanja…… a čak i ne shvatajući da su na vrhuncu nečega novog. Danas, sa milionima pretplatnika i stotinama miliona pregleda, sestre sebe nazivaju „bake vebsajta YouTube“.

2010., kada je Pixiwoo kanal dostigao oko 30.000 pretplatnika, ideja oko Real Techniques je počela da se formuliše. Jedna od najvažnijih stvari oko umetnosti šminkanja je korišćenje pravih alata, a mnoge žene nisu sigurne gde da počnu. Većina je odrasla koristeći trouglaste klinove, aplikatore za oči, pufne za puder i čak svoje prste da bi nanosile šminku. Sada kada je YouTube napredovao kao način da se nauče profesionalne tajne, četke su izgledale kao savršeno sredstvo. Osim toga, društveni mediji sada omogućavaju više nego ikada da se tačno čuje šta žene traže i da se stvore proizvodi koji su skrojeni samo za njih.

2011., na scenu je došla kolekcija četki Real Techniques. Neverovatan kvalitet četki udružio se sa profesionalnim, zanimljivim, zabavnim podučavanjem Sem i Nik. Dan kada su se četke pojavile je za pamćenje, pošto su žene širom sveta počele da dolaze na vebsajt da nauče više o ovoj novoj marki. Prilično brzo je počela da se formira globalna zajednica žena koje vole šminku. Ne samo da imaju jaku vezu sa Sem i Nik nego su takođe povezane jedna sa drugom – putem društvenih medija na kojima traže odgovore i daju doprinos.

Danas je marka poznata u Americi, Ujedinjenom Kraljevstvu i širom sveta. Sem i Nik nastavljaju da se razvijaju kao umetnici u šminkanju, pišu članke za nacionalne časopise i novine, pojavljuju se na velikim televizijama kao stručnjaci za lepotu i uređuju svoj digitalni časopis. Preko Real Techniques žene svuda transformišu svoje rutine u šminkanju, sa pristupačnim znanjem, prijateljstvom i alatima od Sem i Nik.

Dobrodošli u Real Technique zajednicu.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.